افزایش سایز آلت و حجم با دستگاه های توابخشی جنسی

افزایش سایز آلت و بزرگ کردن تناسلی  یک امر کاملا سلیقه ایی می باشد ولی امروزه بسیاری از آقایان به دنبال افزایش و شکل دهی به دنبال روش هایی برای بزرگ کردن آلت هستند .

در دکتر دیلی در این مقاله قصد داریم شما رو با دستگاه های توابخشی جنسی (لاجر باکس  – دستگاه وکیوم  تورنادور – وکیوم سینه ) کاملا ایرانی آشنا کنیم

این دستگاه ها از طب سنتی سوزنی بر گرفته شده و با عمل بادکش و کشش باعث میشه بافت های اسفنجی آلت کشش قرار بگیرنید و گردش خون رو در اون ناحیه بیشتر میکند .

قویترین قرص راست کننده فوری کدامند ؟

یه رابطه بسیار ساده است که همه ما میدونیم تغذیه عضله در بدن با خون رسانی انجام میشه . و هر جا خون بیشتری پمپ بشه عضله رشد بیشتری خواهد کرد دقیقا این دستکاه همان کار رو انجام میده مثل یک برنامه تمرینی بدنسازی عضلات آلت تناسلی یا سینه رو پرورش خواهد داد . افزایش سایز آلت

تنها عیب این دستگاه ها اینه که دیر بازده هستند و باید بین 3 تا 5 ماه هر روز به صورت منظم ازش استفاده کنید

در مقابل مزایا این دستگاه های بزرگ کننده خیلی بیشتر از معایبشون هست به عنوان مثال چند تا شو نام میبرم

بدونه هیچ عوارض جانبی چون هیچ دارویی وارد بدن شما نمیشه

افزایش سایز آلت حجم بدونه عمل جراحی و داروی شیمایی

قابل استفاده تا زمانی که شما پاسخ خود رو گرفته باشید از این دستگاه بعضی از دوره های بزرگ کننده آلت اگر جواب ندهد یه دوره دیگه پزشک تمدید میکنه ولی تمدید های و مصرف طولانی مدت هر داروی میتواند عوارضی جبران ناپذیر داشته باشه ولی اگر این دستگاه رو 2 سال هم استفاده کنید چیزی جز پرورش و بزرگ تر شده نسیبتون نمیشه

مزایای استفاده از دستگاه وکیوم آقایان

یکی از مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه وکیوم آقایان، افزایش سایز آلت افزایش اعتماد به نفس در آقایان به علت برطرف شدن مشکل ناتوانی جنسی است. از مزایای بارز دیگر این دستگاه نداشتن هیچگونه عوارض جانبی، افزایش طول و قطر عضو تناسلی، ایجاد حالت نعوظ و درمان زود انزالی را می توان اشاره کرد.

همچنین این دستگاه برای افرادی که دارای عضو تناسلی کوچکتر از حالت طبیعی هستند، روش درمانی سودمندی خواهد بود. دستگاه وکیوم آقایان راه حل ارزان، آسان، سودمند و مطمئن برای درمان بسیاری از ناتوانی های جنسی محسوب می شود. استفاده مناسب و مستمر از دستگاه می توان منجر به تحقق نتایج مورد دلخواه و مورد انتظار شود.

دستگاه لاجر باکس اصلی افزایش سایز آلت تناسلی با روش های مختلف بدونه عوارض

لاجر باکس یک دستگاه مکانیکی ساده هست ساخته شده برای افزایش سایز آلت که با عمل کشش توسط فنر های تهیویه شده در پایه های دستگاه از قسمت سر آلت تناسلی آلت رو گرفته و به طرف بیرون از بدن میکشه.

این همان عمل برای بزرگ کردن آلت می باشد تنها فرقش با دستگاه وکیوم اینه که بدونه عمل پمپاژ کردن این کار رو برای شما انجام میده .

لاجر باکس از چند قطعه تشکیل شده است که یک حقله سفید رنگ که دو تا پایه روی اون سوار شده و پشت حلقه که به بدن میخوره داره 3 تا 5 عدد مگنت یا آهن ربای پزشکی قرار دارد .که کارشون اینه که گردش خودن رو افزایش میدن درنقطه ایی که بهم چسبیده هستند .

قیمت لارجر باکس ما فقط 155 هزار تومان می باشد . با خرید یک محصول مکمل میتوانید بهترین بهره را از این محصول ببرید .

دستگاه بزرگ کننده سینه خانوم ها

این دستگاه توسط شرکت ایرانی مجموعه رناس طب ساخته شده و دارای پروانه ساخت و وزارت می باشد. و دقیقا مانند همان روش پنتورمی باعث افزایش حجم و سایز سینه شما می شود .

اگر از افتادگی سینه رنج می برید و اگر از فرم سینه خود راضی نیستید باید بگم الکی هزینه اضافی نکنید و از روش های جراحی ترزیق و ژل و پروتز استفاده نکنید چون موقت هست یا بعد از چند  سال مشکلاتی رو برای شما به وجود میاره .

وکیوم سینه از اجزای مختلفی تشکیل شده هست

یک عدد پمپ دستی برای کشیدن هوا و خالی کردن هوا داخل کاپ

دو عدد کاپ (چیزی شبیه به یک کاسه) در سایز بزرگ و کوچیک برای قرار دادن سینه داخل آن

یک عدد شلنگ رابط هوا برای متصل کردن کاپ با پمپ دستی

با داشتند وکیوم سینه خانوم ها به راحتی به سینه ایده آل و دلخواه خود خواهید رسید

 

فروش قرص افزایش سایز آلت در دکتر دیلی به چه صورت می باشد؟

فروش در سایت به صورت اینترنتی می باشد و امکان خرید حضوری نیست ما برای فروش قرص افزایش سایز آلت در بستر اینترنت فعالیت میکنیم و بعد از ثبت سفارش شما محصول رو بسته بندی و به صورت محرمانه برای شما توسط پست – تیپاکس – ترمینال – پیک بسته به ادرس شما انتخاب و ارسال میشود .

لازم به ذکر هست فروش کلیه محصولات دکتر دیلی به صورت نقدی میباشد . و میتوانید به پایین صفحه مراجعه کنید و فرم را پر کنید و منتظر تماس فروشندگان دکتر دیلی باشید .